JAM PK3
PK3 seinätaulu
PK3 on melkein asennettu kesällä 1960.
PK 3 viiraosan asennus 17.3.1960 vas. Wärtsilän asennus vastaava ja YPJ:n Olavi Hopponen. Oikealla koneenhoitaja Veikko Lahti ja sylinterimies Timo Flyktman sekä koneasentaja Antero Salonen.
PK3 viiraosan hoitopuolen peruslaatan asennus alkuvuodesta 1960. vas. Yhtyneitten asennus vastaava työnjohtaja Olavi Hopponen ja oikealla Wärtsilän asennus vastaava.
PK3 Viiraosan lattian viimeistelyä. Oikealla yllä rintatela ja sen laskukoneisto.
PK3 Viiraosan tasoimulaatikon asennus.
PK3 1-kuivausryhmän huovan kuivaus-sylinteri.
PK3 viiraosaa loppukesästä 1960. Aluksi oli vain imutela.
PK3 Höyrypoksien asennusta 3-kuivausryhmälle.
PK3 jauhimet maalausta vaille valmiina.
PK3 jauhimen maalaus.
PK3 jauhimet syksyllä 1960.
PK3 katolla, vasemmalla vielä uutuuttaan kiiltäviä huuvan poistopuhaltimien kanavia, joita on kaikkiaan neljä.
PK3 Kiertovoitelusäiliön asennusta.
PK3 Kuivaussylinteriä nostetaan junanvaunusta. Väliaikainen rata tuli alakertaan saakka.
PK3 Länsiseinän muurausta. Hakekuuppia kuorimon ja sellutehtaan haketornin välisellä kuupparadalla.
PK3 Ohjauspaneelin asennusta, jossa viira- ja puristinosan käytöt ja ampeerimittarit sekä nopeuden säätö. Oikealla viiraosaa.
PK3 perälaatikon haalauksen aloitus kuivastapäästä. YPJ n Yrjö Hakanen neuvottelee Wärtsilän asennus vastaavan kanssa kevättalvella 1960.
PK3 Perälaatikon haalaus on edennyt 3 kuivausryhmän kohdalle.
PK3 sylinterin asennus keväällä 1960.
PK3 viiraosaa 1960-luvun alussa. Edessä keskellä (silmälasit) silloinen teknillinen johtaja DI Einar Rislakki.
PK3 Viiraosa kanttileveerattuna alkukesästä 1960.
Jämsänkosken PK3 märästäpäästä kuvattuna 1960-luvun alussa. vas. massaosastonhoitaja Aatos Mäntylä, koneenhoitaja Veikko Lahti, vuoromestari Reino Salokorpi ja sylinterimies Kauko Rantanen.